HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Vészjósló csendesség

2008.05.01. 13:02 Kritikuss

Sziasztok

Tegnap átbeszéltem a délutánt egy kedves ismerősömmel. Jól esett de, töbször is elszontyolódtam közben. A régmúlt feszegetése egyenlőre olyan téma számomra hogy eleinte jó beszélni róla de utánna mindíg levagyok törve mint a ruhafogas. De persze ezt is kilehet majd valahogy hárítani. Csak még rá kell jönnöm a titok nyitjára. Igazából örültem hogy megintcsak tudtam rá támaszkodni. Végülis ha úgynézzük már ő lessz a "tanácsadónőm". Ő is azon sokaságba tartozott akik már régóta elitélték a kapcsolatunkat. Egy picit szerintem a tegnapi beszélgetés közelebb is hozott minket egymáshoz. Sok-sok titkot osztottunk meg, kicsit még talán pletykáltunk is. Már alig várom az esti bulit. És itt szeretném megragadni az alkalmat és BOLDOG SZÜLINAPOT kívánni Rácz barátomnak. Igaz tegnap volt a szülinapja csak tegnap elérhetetlen voltam. A vasárnapi napomból egy mondat nagyon megtetszett az "ismerősöm"-nek. Ez a mondat a "Szedd a cuccod, megy a buszod." mondat volt. Megbeszéltük hogy én írok alá zenét ő meg megírja a dalszöveget. Maga a zene már megvan. Nekem nagyon tetszik. Csak hipp-hopp tönkretenném a hangommal ha én énekelném rá. Majd talán egyszer elérhetővé vállik a számotokra is. Habár még nincs túl nagy nézőseregem. De az idő majd talán ezt is kijavítja.

Furcsállom hogy most amúgy semmi nem történne. Ez nekem nagyon gyanús. Igaz most "xy" elment Pécsre. Ebben a szünetben amúgysem terveztem hogy találkozom vele. Csak tegnap hiányzott egy kicsit. Meg reggel amikor felébredtem. De semmi különös. Olyan tíz tizenöt perc és már ki is vertem a fejemből. Ahhoz képest jól haladok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr95449807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.05.01. 13:52:09

Ne légy elkeeredve öcsi:))) egyszer át esik ezen mindenki;) Csak erösebb leszel tőle

Kritikuss 2008.05.01. 13:56:48

Nem vagyok túlzottan elkeseredve. Inkább csak idegesít a dolog minthogy duzzogjak miatta.
süti beállítások módosítása