HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

A kedvem szar vagy érthető a szomorúság?O_o

2008.05.23. 19:39 Kritikuss

Sziasztok

Elég régen írtam. Sajnos nem volt kedvem és még sok egyéni tényező hátráltatott. Ilyen például az hogy próbáltam úgy eltusolni a problémáim hogy azt mondtam róluk hogy nem léteznek. Struccpolitika. Néha ezt is kell csinálni.

XY ismét korházban mert nehéz számára normálisan öltözködni. Én meg hallgathatom hogy mekkora "szemét állat" vagyok hogy nem látogatom meg hiszen ő annyira szeretné. Ennyi erővel én azt szeretném hogy szálljanak le a magas lórol és húzzanak a közelemből a "bús picsába"... És még mindíg nekem van igazam. Azért mert ő havonta a saját hülyesége miatt bevonul a korházba már egyből ő a mindenható???

Amúgyis mióta rendelkezhet velem bárki is??? Tök jó érzés játékszernek lenni. Mindamellett kiderült hogy anno a pincebulis megérzésem valós volt. Kicsit bántott de már csak örülni tudok neki. Már hiszek abban hogy ha két ember sok időt tölt eggyütt akkor az egyik érzi ha valami van a másikkal. Én tudtam... Szinte biztos voltam benne. És most kiderült. Persze ő nem tudja hogy már megtudtam... Valószínüleg nem is fogja megtudni...

Nem akarom összekapatni az úgynevezett "legjobb barátjával"(Értsd:Pincebuli házigazda.).
Ez a Rómeó és Júlia sztori már tényleg kezd brutálisan irritálóvá válni. Az teljességel paradoxon hogy ő ezt mondja a másik meg pont az ellentétet. Most akkor kinek van igaza???

De végülis kit érdekel? Szánalmasnak érzem magam mert egéssz nap itthon haldoklom és olyan szar a kedvem hogy legszivesebben kilépnék a testemből és telepumpálnám ólommal... Az egyetlen dolog amit élvezek az hogy kiülök az ablakomba és ott rombolom a tüdőm... Addíg sem bosszankodom és arra az öt percre megnyugszom.

Hát most így hirtelen ennyit tudtam összekaparni a jelenemről. Majd még írok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr13484543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása