HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

A kétszínűség mára tényleg ennyire divat lett?

2008.06.22. 13:50 Kritikuss

Üdv!

 

Ma a kétszínűségről szeretnék szólni pár szót. Érdekes téma ez mert egyre több helyen üti fel fejét, és egyre több áldozatot követel magának. Nem tudni, hogy a korral jár-e vagy csak szimplán időszakos divat. Én már egy amolyan mágusra várok, aki rendbe hozza kicsiny és kicsinyes társadalmunk, szociális életünk, mindenünk. Varázsütésre gyógyulna ki a világ minden kínjából.

 

A kétszínűség nem épp szimpla fogalom. De igazából mindenki ugyan azt jellemzi vele. Az számít kétszínű embernek, aki például: „a szemembe jó pofizik, a hátam mögött meg nevetség tárgyává tesz.” Ezt most nem úgy írom, mintha csak ez lenne, de ez a bevált tárgya a szó használatának. Lássuk mit is, takar a dolog.

 

Az-az ember aki „jóban van veled, de mégsincs”, az vagy szimplán meggondolatlan vagy csak egy gyáva ellenséged. Aki megpróbál a hátad mögött szövetkezni másokkal a te károdért. Ez mindig személyfüggő, mint sok egyéb témakörbe tapadt dolog. Nekem is sok-sok köztudottan kétszínű ismerősöm van. Akik velem szembe nagyon rendesek meg kedvesek de nagyon jól tudom, mi megy ott rólam, ha én épp nem tisztelem fényes társaságukat jelenlétemmel. Közös erővel találnak ki érdekes történeteket rólam meg azon „filóznak” mi van most épp velem. Ez is csak azért érdekli őket, hogy legyen mit kifigurázni.

 

Végülis, ezek az emberek mind ugyan olyanok legbelül. A lelkük mélyén üresnek érezhetőek. Biztos, hogy megvannak azok az emberek, akikkel ilyen kedvesek meg olyan kedvesek, de én azért nem leszek kétszínű, mert úgyérzem felnőttem már, ahhoz hogy ne utálkozzak a maradék X életévemben…

 

Annyi de annyi más fontos feladat vár egy még fiatalabb korban élő emberre… Miért kell ezt a gyerekes színjátékot újra és újra végigjátszani? Annyira de annyira nevetséges már.

Láttam már megannyi próbálkozást. A legkegyetlenebb fegyverekhez nyúlnak, a legaljasabb taktikával.

 

 

Persze ez mind szép és jó de onnan tudni a kétszínű emberről, hogy igen is az, hogy a hazugság hazugságot szül, és a hazugság mindig kitudódik. Előbb vagy utóbb de kitudódik.

 

 

 

Na sziasztok!

Ne legyetek kétszínűek^^

 

Ötletet adta: Kicsi

(nem volt kétszínű de kitalálta hogy írjak erről nem lett nagy szám de igyekeztem összeszedni valamit...)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr40533559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsi 2008.06.22. 20:24:29

Előbb utóbb majd összehozol valamit magadtól is ... :P ^^

Amugy tök igazad van... :)
süti beállítások módosítása