HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Én hülye^^

2008.08.21. 12:56 Kritikuss

Sziasztok...


Most jut eszembe még nem is írtam meg a második Siófoki utamat...

No lássuk:P

 

Hát igen... Összeállt a banda és közös erővel megtámadtuk Siófokot 14.-e reggelén. Szép napot indítottunk és estére nem is változott a helyzet. Kocsibaszálltunk és Peti vezérlésével legurultunk Fehérvárra, onnan az M7-esen Siófokra. Én már nagyon vártam hogy végre leérhessek mert Kata már várt rám. Harsány röhögés volt az egéssz út odafele mert jól éreztük magunkat ami cseppetsem változott amíg haza nem értünk. Megérkeztünk. Többnyire az én vezérlésemmel és a Peti PDA/GPS-ével hamar megérkeztünk az apartmanba. Ott közölték hogy 10 kor nem tudjuk átvenni a házat majd csak délben mert épp takarítanak. Na akkor vérszemetkaptunk... Jólvan mind1 majd elmegyünk addíg a Petőfire körülnézni meg a strandra. Körbevezettük bátyámmal a friss húsokat... Délben végre átvehettük a szállást, és hamar be is rendezkedtünk. Persze az igazi tulaj csak este jött és megkértek hogy várjuk meg. Így már a délutánnak annyi. Ott várhattunk a teraszon este kilencig... De persze beiktattunk egy Teszkózást mert az azért sosemárt. Vettünk 70 doboz sört...stb. Azért jól alakult mert elvoltunk mint a befőtt. Határtalan vihogás tört ki mindíg amikor a csapat eggyik tagja benyögött valami értelmeset. (Kissebb szarkazmussal az "értelmes") Megjött a tulaj, mi már öltöztünk hogy megyünk le. Kifizettük a szállást az ott töltött három éjszakára, és elindultunk a Petőfi sétányra. Leültünk a Palm beachen, és olvasgattuk az itallapot. Kicsit drágállottuk a dolgokat de hát tudtuk jól mi vár ránk. Hiszen ezért dolgoztunk mindannyian. Egy rövid értekezlet után megállapítottunk hogy Zombie  koktélt iszunk "kancsó" ból. Öt főre elég ütős volt... Miután az legurult ment utánna 1 sör,1 vodka, és megízleltem a Bloody Mary koktélt is ami ezentúl a kedvencemmé vált. Én már nagyon aggódtam hogy most mi lessz a Katával mikor találkozunk de azt mondta rosszul érzi magát nem jön le... Jólvan mondom az szép... Ha Mohamed nem megy a hegyhez a hegy megy Mohamedhez... Elmentem hozzá... Gondoltam csak benézek kicsit pátyolgatom vagy valami... Hát igen... Nem nézett ki túl rosszul:/ Sőt vidámnak tűnt. Viszont egyedül volt otthon. Azt állította csak érzelmi mélyponton van. Gyorsan kigyógyítottam belőle. A vége az lett hogy egéssz este nálla voltam. Eggyütt aludtunk, néztük a csillagokat...stb. Nagyon romantikus volt. Reggel visszamentem a többiekhez mindenki csúnyán nézett de nem nagyon érdekelte őket... A 2. napunk is ilyen jól telt de erre ne is térjünk ki. Az éjszaka a lényeg. Találkoztam a Katával az OMV kútnál. A barátnőjével volt de kettesben mentünk tovább... A parton voltunk és az eget néztük a másodfokú viharjelzésben. A többiek addíg megkíséreltek hajóra szállni de nem jött össze és elmentek karaokezni. Rengeteget nevettünk odakint. Viszont az első éjszaka nállahagytam egy övet. Ígyhát egy-két óra elteltével egy hazakísérés keretében felugrottam az övemért... Ez úgy nézett ki hogy felmentünk és szabályosan nem engedtek el... Így történt hogy a 2. éjszakámat is eggyütt töltöttük. Persze ez is csak beszélgetős ölelkezve alvós este volt. De mégis úgyéreztem hogy "Na Tomikám itt tényleg fontos vagy..." Nagyon beleszerettem ebbe a lányba... Bármit megadnék neki csak maradjon mindíg mellettem... Nos jöjjön a harmadik napunk. Volt ott minden. Reggel sörözés, bevásárlás, és ami a legjobb délután paintball. Hát erről sokat tudnék mesélni de nem teszem csak annyit mondok próbáljátok ki egyszer ti is... A harmadik éjszakám az már eleinte light-os volt. Kareoke bárban üldögéltünk,sörözgettünk, aztán végre megjött ő... Összebújva ültünk... Ő az én ölemben... A Többiek énekeltek és mind jóléreztük magunkat. Egy-két óra elteltével leléptünk, és együtt ültünk a Jókai Parkban. Az első komolyabb csók itt történt meg, és még hány követte... Életem legjobb éjszakája...

 

Mindent összevetve szerelmes vagyok!!!

Remélem ez nem olyan lessz mint az előző...

De én csak bízva bízok benne...

 

És hétfőn megyek vissza^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr96625919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása