HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Huhh van miről írni hátha tudok is!

2010.05.31. 16:49 Kritikuss

Tök jó volt Siófokon is habár elég sok volt az unalom de azért nevettem naphosszat! A szezonnyitó fesztivál is állítólag jó volt ugyebár én lemaradtam róla Katával együtt, de azért az jó érzés volt hogy reggel elkísérem iskolába, délután érte megyek. Olyan voltam mint egy apuka:) A Siófoki koleszban állítólag nagyon bejöttem a csajoknak. Legalábbis anyósjelölt emlegette Katának. De én ezt alapból soha nem értem. Nem vagyok jó pasi... Vagy lehet hogy ott annak számítok? Itt nem azt tudom... Legalábbis nem volt soha rajongótáborom a suliban vagy ilyen helyeken. Igazából csak a kiscsajok ragadtak rám mindíg a neten. De hát annak meg nincs sok értelme.

Na mind1 térjünk vissza az élménybeszámolómra:)

Egyiknap Katát elkisértem zenesuliba és amíg ő bent volt (kemény 20 percig) Elmentem bringázni a parti sétányra. Jó volt mert kevesen voltak. Habár akik voltak azok szinte mind nudiztak:D Szattyadt vénasszonyok:S Mégha lett volna friss hús is:)

Ez a túlpart volna mert tetszettek a felhők:) Ez 2 nappal a nagy viharok előtt volt:)

Az is komoly nap volt amikor elkezdődött elmentünk bringával hárman Zamárdiba aztán elindultunk vissza és akkor vettük észre hogy itt Tatabánya felé hatalmas vihar van:D Hosszú gomolygó fekete felhők... Eltelt 10 perc és már fel is támadt a szél, a hajók is elindultak kifelé, mi meg ezerrel téptünk haza. Megúsztuk de amint felértünk a 4.re eleredt az eső. Gyorsan bepakoltunk a cuccokat a teraszról és nyugisan megvacsoráztunk.

Hazafele nagyon nagy volt. Komolyan mondom annak ellenére hogy mekkora vihar volt pusztavámon a buszt nem érte egy csepp eső sem:S De most komolyan. Egyedül az oldala volt vizes mert a fákról ráfújta a szél az esőcseppeket de elöl teljesen száraz volt a szélvédő.

Na ennyit a Siófoki ott tartózkodásomról.

Jöhet a hétvége. Hát hát elment:)

Az Edda koncert nagyon jó volt elvoltunk mint a befőtt. Laca barátommal és barátnőjével meg bátyámmal voltam. Sikerült kicsit berúgni is. Találkoztam egy régi ismerőssel nagyot is csalódtam benne. Régen ronda volt de nagyon okos. Most szép lett és nagyon hülye...

Kedvenc oktatónk ismét kitett magáért:) Nagyon nagy volt a hangulat:D Mellesleg két szám között a sor amiben álltunk szétröhögte az agyát. A mögöttem álló párocska aktívan fogdosta a seggem. Legalábbis ha jól emlékszem a srác és a csaj együtt volt. 2x belecsípett valamelyik 1 szer belemarkolt. Faszán leizzadtam parás volt utánna kimenni a hidegbe habár le is nyomorodtunk bátyámmal. Nekem a hátam, a lábam, a fejem, a torkom, a mellkasom, sőt igazából mindenem fájt ami megtalálható rajtam:)

Ilyenek a jó koncertek. Szal elvoltunk mint a befőtt:)

Na azt hiszem mára ennyi:)

Majd még írok amint lesz miről!

Szólj hozzá!

Címkék: balaton gitár én koncert buli party edda bla tamás siófok istván steve balatonpart alapi

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr162045207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása