HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Durva egy nap volt:)

2010.05.21. 23:43 Kritikuss

No háj!

Komoly egy nap volt a mai:) Először volt 140 lepedő a kezemben:D Hogy nézett a csaj amikor elővillantottam hogy mizu?:D Jah tudom igaz... Csak a csekkek befizetése miatt de akkor is tök jó érzés volt. Kicsit gazdagnak érezni magad mindig jó. Azért csodálkoztam is mert tegnap előtt felpakoltam 1-2 plakátot a faluban a cicákról és mindez mára eltűnt... Jó végülis nem gáz mert tegnap sikerült pótanyukát taláni ezért nem is fájt miatta a fejem egy percet sem.

Elmentem mamámhoz, hát majdnem megzabáltam az öreglányt még főzött is nekem meg vett egy csomó túrórudit:) Szóval be is kajáztam rendesen, kicsit kutyáztam, most még beszélni is tudtam vele normálisan. Ez jó mert szegény nagyon beteg Alcheimeres és nagyon ramaty a memóriája is meg a beszélőkéje szóval mindíg szóval kell tartani de sokszor nemtud szavakat mert túl gyorsan akarja mondani. De ma szinte zökkenőmentesen tudtam vele beszélgetni akármiről szóval megvolt a napi plussz kedv.

Kicsit oktattam a pádávánokat is. Sankó unokaöccs ismét lenyűgözött... Azért tud a kiscsávó 1 hétig gyakorolt valamit, egy egyszerű skálagyakorlatot és elképesztően jól megy neki:) Tényleg rászánta szinte minden szabad percét. Aranyos volt ugyanakkor nagyon jó érzés is hogy valakinek sikerült továbbadni valamit:) Jól láthatóan szeret amúgy gitározni. De így őszintén szólva jól is áll a kissrác-nak!

Hezi szokás szerint baszott tanulni annyira már nem is érdekel mit csinál csak ne zavarja a Sankót. Habár az nem ment neki mert annyi mindent akart mesélni hogy nembírta befogni a száját. Végül másfél óra után elkszöntem és eljöttünk nagybátyáméktól aztán lementünk a tópartra meginni azt a jókis drága borocskát amit a hezinek vettem a mai nap folyamán a csütörtöki születésnapjára:) Végül jól kitaláltuk mert újra találkoztam egy nagyon régi barátommal nemtudom hány 1000 év után még általános 5. ben találkoztunk utoljára. Azóta csak hallottam felőle. Most lerángattuk aztán hárman gitároztunk a tóparton meg néztük a kajakpolo-s népeket. Bongyiék játszottak azaz csak mentek pár kört meg közben dobálták a lasztát. 1 óra után eleredt az eső úgyhogy úgy döntöttem hazatépek. Pedig maradtam volna még a Hezivel kicsit jópofizni. Most úgy tök jól esett. Elvoltam mint a befőtt ahogy mondani szoktam. Végülis mikor hazajöttem toltam egy kis kaját az arcomba és mentünk a tópartra itókázni egy két helyi arc-al. A hangulat megvolt a kedv annyira nem de azért befértem a társaságba. Igazából inkább lettem volna itthon és a Katával beszéltem volna MSN-en vagy SKYPE-on (végülis leszarom kettő közül meik). De hát miért ne egyszer élünk elmentem. Miután hazajöttem meg is állapítottam hogy nem is bántam meg hogy nem itthon ücsörögtem. Most úgy kicsit el is baszódott a hangulatom de hát így estére ki nézi azt...

Na joccakát:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr192022040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása