HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Fasza nap!

2010.05.27. 22:01 Kritikuss

Ma megbeszéltük Istvánnal hogy a Thanx Jimmy Fesztivál egy marhaság, és azt mondta ha el is megy nem lesz sok kedve. Sőt az én Hey Joe kiséretemre szólózott meg játszott. Szal ha úgynézzük Jammeltem egy magyar rocklegendával! Tessék mondani:) Buksisimi^^!^^

Szal jóvolt a gitárkurzus is. Habár nem tudtam leírni az anyagot mert nemhogy tollat nem vittem még füzetet sem:S

Apropó tegnap:D Jókis buszutam volt mit ne mondjak:) Elterelt forgalom, altáji csőrepedés a buszon,extra buszkésés,Oroszlányon leszállás,mamáhozbenézés, és még arra is rájöttem hogy ezen a putris Oroszlányon nem lehet kapni egy átkozott doboz bagót este 9 óra után...

Azért alapból nem volt jó napom mivel veszekedtem katával sőt. Eléggé elfajultak a dolgok. De csak azért mert olyan nincs hogy valamit úgy beszéljünk meg hogy ő (úgymond) vékony hangon hisztizésbe majd sírásba törve fejezzen be.  Szóval azért az ok is megvolt a veszekedésre és abbahagyni mégnehezebb volt. Amúgyis bántó dolgokat tett ez a lány most vélem.

Nos azt hiszem sikerült is körbeírni a tegnapom:) Na mind1 ennyi mára:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr442036698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása