HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

LoL kis hétvége.

2010.05.25. 11:53 Kritikuss

Elvoltunk mint a befőtt egy péntek alatt elment 3000 forintom ergó épphogy hazajutok:)

Szezonnyitó pratty volt a balatonparton Siófiokon. Habár javarészt nem voltunk lent mert igazából csak a Magna Cum Laudéra akartunk lemenni de amikor elkezdődött akkor még nagyba készülődtünk amikor meg leértünk már csak két számot játszottak le és kész. Az utcabálhoz már nem volt sok kedv...

 

Épp most jöttem rá hogy hülyeséget kezdtem el tanulni buta egy osztályom van mit ne mondjak azért komoly hogy mindenki másra készül mint amire kellene. Itt magoljuk a gépkötéseket amikor az haggyán mi az ún. "HoI" Tantárgyból vagyunk lemaradva... Az meg egésszen más anyag és a nive.hu-n ugyanúgy megtalálható a tételsor de ez nincs is meg nekem kidolgozott tételként. Lassan itt a 16.-a már nincs sok hátra. Vizsga aztán ugródeszka a nagybetűs életbe. Én ígyis csak holnap megyek haza itt meg csak egy darabig vagyok jelen.

 

Na mára ennyi tessék beérni ezzel:) Kedves átlag 7 fő-s olvasótáborom:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr992029803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása