HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Amikor kimegy valami a fejedből:)

2010.05.19. 20:55 Kritikuss

Hát nekem ez az egéssz úgy kiment a kobakból mint egyszer:)

Sinen van az életem gyerekek most tiszta bódottá az egész világ. Holnap szakvizsga írásbeli és tök hülye vagyok az egésszhez az a baj hogy már régen elfelejtettem hogyan kell tanulni. Amúgy meg tök jó mert mostmár annyi mindent történt az utolsó bejegyzésem óta... Talán túl sok minden is:) Ezentúl írom majd az élménybeszámolókat mert úgynézki mostanában könnyebb lesz ellazulni:)

 

Elkezdtem komolyan csinálni a gitárt is, már tanulok méghozzá nem is akárkinél:) Alapi Steve mesterember aki nem ismeri előszöris szégyelje el magát aztán annyit fűznék hozzá hogy magyar rock legenda az Eddában játszik már réges régen. Hosszú ősz haja van már régen barna volt! Hát az idő meg a rutin:) Majd hamarost lesz normál videó is gondolom a Beatles-es előadásom:)

 

Na zúzás van holnap vizsga bájjj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr342016444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása