HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Talán még én érzem magam rosszul.

2008.06.04. 13:00 Kritikuss

Sziasztok

Tegnap kicsit gondolkoztam miután hazaértem a suliból, és eléggé hülyeségek jártak a fejemben. A szokatlannál is sokkal nagyobb hülyeségek.

Kaptam egy SMS-t hogy egy bizonyos sálat szolgáltassak vissza. Debil, bunkó kisugárzást villantva a mobilból, akkor még jót kacagtam. De nem tudom miért utánna azt hiszem beparáztam. Végülis ez az egyetlen olyan ruhadarabja ami nállam maradt... Talán hiányozni fog??? Vagy talán tényleg nekem kellene rosszul éreznem magam miatta??? Lehet hogy én rontottam el??? (Persze felhívtam hogy mégis miről van szó...)

Igyekeztem hamar kiverni a fejemből a kérdéseket. Zenét hallgattam és giátoztam talán az elfeledteti velem. De csak egyre jobban zaklatott a dolog. Egy telefonba került. És nem is őt hívtam fel. Akkor hirtelen lecsillapodtam és valami igazán más, valami új érzés volt.

Úgyérzem hogy talán mégiscsak bánom hogy ez lett belőle... De az azért vígasztal hogy vannak kik még mellettem állnak. Igaz nem mindenkinek engedtem meg mostanában mert zárkózottabb lettem egyes dolgokat illetőleg, de azért utólagos köszönet FRIDÁNAK IS.

(Mellesleg az a mail számomra kicsit sértően jött le... De lehet hogy azért mert biztos hogy rólam van szó de mégsem első szám első személyben... Plussz az a sorok közé kevert CSS kódnyelv... Kikészített főleg hogy megint labilisnak érzem magam...)

A délutánom úgyérzem fejedelmien telt. Egy kissebb edzés után kajak. Most csak ketten mentünk a tóra, és kettőnk közül is csak én borultam. És itt életbe lép mégegyszer az a varázs kettes mert kétszer borultam.
És még a versenyt is elvesztettem...
Ma esőre ébredtem. De nem mentem suliba mert nagyon fáj a kezem az elhibázott branül megoldás miatt...


Ez a bejegyzés végülis arról szól (nem terelem a témát tovább...) hogy most jöttem rá hogy tényleg le kell zárni a dolgot. Annak azért örülök hogy már ő is rájött... Habár már régebben lezárta... Csak neki nem tűnt fel ezért akart bántani...

Na további szép napot.

(Ja tényleg tegnaptól nyomozást kezdtem az osztályban mert eggyik osztálytársamnak ellopták a mobilját a távollétemben. Már gyanusított is van tucatszám. Egyenlőre bizonyítékot próbálok gyújteni. Majd írok pár sort róla.)

1 komment

Címkék: mostanság

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr31503060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsi 2008.06.04. 20:55:46

Sokkk sikert a nyomozáshoz... :)
süti beállítások módosítása