HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Szülinapozás és mozi ahogy kell!

2010.06.07. 20:30 Kritikuss

Hát igen!

Ez a hétvége eseménydúsan telt el... Mozi, Kataszülinap, unalom, tv, unalom, azért elvoltunk:)

Pénteken elugrottam bátyámmal egy lazás bevásárlásra oroszlányra meg meglátogattuk mamámat. Sajnos pénteken most nem volt túl jól úgyhogy elég vontatott volt a beszélgetésünk. De amin sokat nevettünk hogy lekaptam apám 100000 éve nem használt bulis citeráját a szekrény tetejéről és elnyomtam rajta a boldog szülinapot a Katának. Persze ő még sajnos nem volt ott úgyhogy telfonnal videóra vettük gondoltam majd vasárnap jól meglepem vele. Miután megvolt a bevásárlás is elindultunk a buszmegállóba bátyámmal. Felszálltunk a buszra, nézem hát ilyen nincs... Saját barátnőm nem vesz észere:) Jól meg is ilyedt amikor megfogtam a vállát:D

Jaj de olyan jó volt végre újra látni pedig nem is rég váltunk el egymástól...

Mikor leszálltunk a buszról kitaláltam hogy együnk meg egy fagyit. Gábor örült is az ötletnek a Kata nem, én meg nagy bőszen a szokásosat. Végülis javarészt a Kata ette meg mert nagyon rákapott miután megkóstolta... Gyorsan berohantunk a kúltúrba mivel volt annyi eszem hogy kint hagytam a cicás hirdetést, aztán elindultunk begyüjteni a kiscicákat... Már jó régen láttam őket. Igaz megígértem mindenkinek hogy fogom látogatni őket de nem akartam ott zavarogni a pasasnak...

Mire odaértünk már nagyon lázba voltunk vajon mekkorát nőhettek a kis mafla-békák. Hát azért nagyobbra számítottam de szépek lettek nagyon. Hú főleg a kis jött ment plussz macsek tetszett. Fekete, Zoknis, és amolyan furcsa szakáll szerű folt van a szája körül.

Hát nem tartott sokáig az öröm. A két zabigyerek akiket a Süni hagyott hátra elvoltak mint a befőtt, ettek is ittak is, a 3. potyautas... Hát ő kevésbé volt felnőttes. Pedig ő tűnt a legnagyobbnak mind közül... Szombat reggel ünnepélyesen hazavittük őket bátyámmal majd 2 hét múlva újra elhozzuk őket.

Fú de ez a péntek este... Hát nem részletezem de maradandó emlék:D

Szombat Szombat SZOMBAAAAAT:

Reggel a szokásos alapfelállás amit mindenki szokott mívelgetni így nagy magányába aztán kis pihi után lezártuk a péntek esti mulatságot, gyorsan megebédeltünk és punnyadás délutánig. Azért azt furcsálom hogy például ma annyira szarul ment a gitár, de szombaton amikor a Kata laptopozott én meg közben zenéltem neki unalmamban nagyon ment tök jó érzés is volt. Neki is tetszett! Gondolom:D

Délután 5 kor aktív készülődés hogy odaérjünk a mozira. Elhatároztam hogy megnézem vele a Szex és New York második részét. Azért a buszon nagyon rajtam volt a para hogy nehogymár az legyen hogy kb 3 pasi lesz a vetítésen... Azok is flitteres pulcsiban...

Beértünk Tatabányára nagy nehezen... Még sok volt a filmig ezért elmentünk sétálni miután felvettem a jegyeket. Elmeséltem a Katának hogy a Fő téren látható a Tatabányai erőd fala... Ami persze nem igaz de olyan aranyosan rácsodálkozott:D Persze mondtam is neki. Kb így nézhetett ki a beszélgetésünk: Na és látod ezt a hatalmas falat? -Persze. -Na itt állt a Tatabányai vár!-Tényleg?-Nem!:D

Igazából ezzel ütöttem el az időt. Mindenfélét kamuztam az épületekről persze elárulva magam:) Meg hát a másodikat már nem is igazán hitte el.

Hát-hát idő van és még a büfébe is be köll ugrani nass ért. Hát jó drága cuccok vannak egy ilyen moziban. De kit érdekel ha nem én fizetem nemde?:D

A film nem volt túl jó. Igazából csak pinaröhögés ment végig. Mögöttünk idősebb banda ült ők egy szót se szoltak a film alatt. A végén meg is jegyezték... "Ez szar volt!" Én nem jegyeztem meg mert voltak benne jó poénok. Ezért nem is nevezném hulladéknak. Meghát nem is lehetett... Kata megsértődött volna:P

Gáz volt:D

Nagyon nagy!:D

Hosszú film... Busz sincs...Vonat sincs.... TAAAAAAAAAAXXIIIIIIIIII

23:00 kor jöttünk be az ajtón emlékeim szerint. És magunk mögött tudhattunk egy fasza kis napot:) Remélem tényleg élvezte a Kata is nem csak én... Az sosem jó...

Hát a Vasárnap nem volt túl izgalmas.

Sajnáltam is mert egész nap unatkozott meg azt hittem betegrenapozta magát. Nemtudtam mit csinálni itt vasárnap nem lehet semmit se csinálni meg úgy igazából sehol a környéken ezért nem is tudtam sehova elvinni. Sétafikázni nem volt sok kedvem itt Környén... Minek. De azért boldogan mondta hogy jó kis szülinap volt.

Ja és remélem olvasod Kata! NEM KÖSZÖNTED MEG APUÉKNAK A MOZIIIIIT!:D

No mára ennyi! Holnap Gitár, Guitar Girllel összevesztem mert baszott átküldeni az akkordokat úgyhogy jó kis nap lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr152063962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása