HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Blöá!

2010.05.20. 05:55 Kritikuss

Bevagyok szarva...

 

Amúgy nagyon vicces néha hogy ennyire nem készülök valamire fel aztán félvállról veszem az egész dolgot, és az utolsó pillanatban meg iszonyatmód berettenek! De kajak olyan hogy mindjárt hányok minden bajom van. Késő este még South Parkot néztem szal kb éjfélig voltam ébren, hajnali négykor meg már mars a fürdőbe. Amúgyis tök kettyósan áll a hajam szarul érzem magam azt hiszem érdekes lesz ez a vizsga. Na mind1 legalább kaptam egy kis pénzt vizsga után szerintem bevállalok egy kocsmát vagy valami egyéb ínyencség... Habár gitárra is kell mennem úgyhogy ebből se nagyon lesz semmi. De majd valamit alkotok legalábbis megpróbálok. Igyekszem úgy csinálni hogy ne legyen semmi elbaszva mégis érzem hogy nem fog menni. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁ....

 

Annyira szar:( Nemtudom mit fogok magammal kezdeni így délfelé. Azért még van időm idulás előtt és ez jó. Tanulni most nem fogok tudni nagyon nemvagyok ráhangolódva sajnos:( De azért remélem valamit sikerül összehozni nem kell semmiből túl sok pontot szereznem a ketteshez, de hát ki éri be egy kettessel. Azért az szar hogy később sehol nem vesznek fel mert csak egy nyamvadt kettesed volt:(

Lassan munkát is kéne találni folyamatosra, de így érettségi nélkül az se lesz könnyű pláne hogy x%-os munkanélküliség van. Habár haver rögtön rávágta hogy azért ment fel így a munkanélküliség mert a "CÍ]ßnyok" többen lettek:D Szóval nem adom fel hátha összejön minden ahogy szeretném!

Na sok sikert magamnak a vizsgához! (Amúgy a 100 ból 2 tételt olvastam el:D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr952017112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása