HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Szilvi versei

2008.05.15. 20:23 Kritikuss

Sziasztok

Ma egy kedves ismerősöm verseivel örvendeztetlek meg titeket.

Megyek

Megyek. Nem tudom hová, nem tudom merre.
Talán… Északnak, Nyugat felé, vagy Keletre.
 Amerre a lábam visz. A nagy Ismeretlenbe,
Előre, a pocsolyás, esős napfelkeltébe.

 
Langyeső, mint hajnali harmat
Gördül le könnycseppként az arcomon.
Az esőcseppek igazat takarnak,
Halk sójahok… A hajnalt bámulom…

Vannak pillanatok…

Vannak pillanatok, amikor azt hiszem…
A világ csak nekem van és csak értem…
De vannak néha napok…
Amikor lassan szürke ködbe olvadok…

 
Az emlékeimből élek, egy jó ideje már…
A szép idők felé nézek,
És akkor a szívem napfényre talál.
 Ha végre elalszom, a lelkem is álmodik…

De ha felébredek, a szenvedés napja feláldozik.
 A szürke hétköznapok
Forgatagában egyhangúan kavargok.
Magam vagyok…Gondolatok…

 
A jó időknek régen vége már,
Amikor úgy tudtam örökké tart a nyár.
Elhittem azt is hogy szerethetsz…
Szentül tudtam, hogy van út a szívedhez.

 
De az álom valóságba fordult,
És az arcom fájdalmassá torzult…
Amikor megtudtam, nem lehet…
Mert a te szíved mást talált..

 Ülök, egy padon a szürke parkban
Lógatom a lábam szomorúan.
Azt képzelem megint kislány vagyok.
És elhiszem hogy jönnek még szebb napok.
 

De vannak pillanatok…
Amikor a boldogság kikerül…
Tétova, egybefolyt napok
A boldogság ígéretét majd hozzák a holnapok…

Tudod

Tudod…látod… érzed …
Soha nem lehet a tied…
Felőröl…széttép…
Meddig kell tűrnöm még?
A sírig, ha szerelmed igaz…
Igen… a barátsága lesz az egyetlen vigasz…


 

Remélem tetszettek.

Ha nagy sikert arat akkor lessz még bőven!

6 komment

Címkék: versek szilvi

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr49471558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kloy 2008.05.15. 20:41:18

Szilvi! Ha híres leszel akár a verseidről akár a novelláidról, a regényeidről, jó lesz elmondani h egy gimibe jártam veled:D egy igazi művésszel

Kloy

FruzsiJonas 2008.05.15. 20:44:25

Jó, én inkább elbújok...Ezek nagyon jók, és szépek. Mind a 3 iszonyatosan tetszik :D
Ugye még lesz fent pár? ^^

Kicsi 2008.05.16. 11:52:41

Nekem a "Vannak pillanatok..." tetszik a legjobban... :) de a többi is nagyon jó...
Grat Toncs... ,h feltetted és grat Szilvi ,h megirtad... :) :)

Szisz_ =) 2008.05.16. 13:07:56

köszi-köszi a dícséretet... =) és köszi-köszi, hogy felraktad. kész rajongótáborom van...=) a "vannak pillanatok a legnépszerűbb ezek szerint. =P (bár személyes kedvencem a megyek... :D) mégegyszer kösz^^ tényleg :D

Kritikuss 2008.05.16. 13:21:02

Hát én is köszönöm a Szilvinek mivel eddig alig látogattak páran. Napi 10-20 látogatóm ha volt de most felment 40 fölé:P

Unalmas vagyok?:P

Kicsi 2008.05.16. 15:27:08

Ez egy hülye kérdés volt Kritikuss :) mert szerintem te tudod rá a választ a legjobban...
amugy te neem vagy unalmas csak az életed... :) :) de,h is... :) ne vedd komolyan... :)( de az első mondatot igen... :)
süti beállítások módosítása