HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Toncs blogja

Többnyire az én kis történeteimet fogom beleírni. Igyekszem mindent hosszúra nyújtani. Előre is sok kellemes percet kívánok a blogomhoz. Ez a blog nem:-Bosszú,-Önsajnálat,-Kritika (talán egy kicsit egy-két helyzetben.) Ez a blog:-A szórakoztatás céljából jött létre.,-Átélt és látott történeteim meséli el. Amit nem teszek:-Sok ember nevét nem tűntem fel... Jobb ha nem tudjátok... Így ők sem rinyálnak, és nekem sem fáj a fejem! Ha tudsz értelmeset kommentálni a bejegyzésekhez ne halaszd másra a terhet. Én csak örülnék neki. Más nem bánt miatta. Előre is köszi!

Friss topikok

Linkblog

Szembesülés vagy reveláció?

2008.04.28. 21:14 Kritikuss

Sziasztok

Csak-csak újra írok még a mai napon. Estére fény derült sok sok mindenre. Ilyen például az is aki az előző bejegyzésemben a negatív szemilyéseget játszotta még mindíg táplál irántam féktelen úgymond "szerelmet". De ellenkell állnom mert én nem játszom még el tucadszor azt ami eddíg megtörtént. Meg úgy amúgy is. Elvek emberének tartom magam. És egy elvem ütközik ezzel a "böszmeséggel". Én nem csalok meg senkit és nem is hagyom hogy valaki megcsaljon valakit velem. Ez lennék én... Sokan marhának tartanak. Az osztályomban se fogadnak el túlzottan sokan. Csak a régiek. De ma az is kiderült hogy (ez nem bizonyított...) ők gyűlölnek... Igazából teszek mások véleményére. Én jól elvagyok magammal. Igaz időszakosan vannak mélypontok de csak azért mert még fiatal vagyok. Igaz később lesznek rosszabbak is. De jobbak is.

Szóval hol is tartottam a rövid eszmefuttatós kitérőm elött?
Ja meg is van.

Külső okok miatt kénytelen voltam "őt" meglátogatni. Először nem volt nagy kunszt. Csak ment a jól bevált pszicho sokkolás. Próbált csúnyákat mondani rólam. Rágalmazni és így tovább. De egyszerű "teszek rá" csellel sikerült elérnem hogy leblokkoljon. Mivel még régen megígértem neki hogy megjavítom a számítógépét most megkért rá és én megpróbáltam. Persze ő közben mondott mindenfélét. Főleg az úgynevezett szerelemről beszélt. De nem igazán értettem mivel az agyam máshol járt. Amikor kitért arra hogy az az illető akit "Tomi pótlónak használ" nem jelent neki semmit. Telt múlt az idő. Voltak erőszakosabb próbálkozásai, de mind sikertelenül. Igyekeztem rideg maradni. Mondanom se kell hogy sírásba torkollott a dolog. Végülis azután hogy már szexuálisan is zaklatott, (persze csak képletesen.) és már mindent megtett azért hogy (ő szavaival) megcsalja velem a jelenlegi barátját feladta. Nem tartott sokáig. Szükségem volt egy kis lazaságra ígyhát tartottam pár perc pihenőt. Ő mindeközben a messenger-t tesztelgette. Illetve "lekoptatta" az ujdonsült balszerencsést. Mire visszaértem már nem csinált semmit. Elbújt a világ elől. A verbális kommunikáció egy rövid időszakaszon kimaradt. És egy váratlan pillanatban felpattant és addíg mászott hogy ki nem cselezett hogy csókolgathasson. Én még mindíg nem értem azt az indokot ami rávezette arra hogy összejöjjön valakivel hogy nekem rosszabb legyen.

Ez fordítva sült el. Én csak jobban éreztem magam tőle. Gondoltam így majd leszáll rólam végleg. Végülis régen többször mondtam neki hogy keressen mást. Úgy tűnik hallgatott rám.

Már lassan jöttek értem. Szóval már nem volt sok idő a hazaútig. Ezt ő is tudta jól. Mert kivetkőzött magából. Próbált szép szavakkal megtörni. Igyekezett megbánást tanusítani. A szemében az látszott hogy tényleg megbánta. Hogy már ő is rájött hogy ezt elrontotta. Pár percig még sajnáltam is. De folyton láttam magam előtt az engem ért sérelmeket. És ez volt az egyetlen ok amiért továbbra is visszautasítottam.

Lényegében ennyi a történet... Remélem legalább ti megértitek a problémáimat.

2 komment

Címkék: történet szerelem félelem napló csajok barátnő párkapcsolat csalás bűn pasik barát megcsal megcsalás gondolatmenet ráébredés reveláció megcsalták

A bejegyzés trackback címe:

https://tblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr80446069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilly 2008.04.29. 18:42:38

magával ragadó történet. szinte félelmetes, hogy az olvasott sorok meséből valóságba fordultak a múltban...kíváncsi vagyok, milyen lehettél azelőtt. hosszú út van mögötted.pihenj... aztán emeld fel a fejed, és villants egy mosolyt a jobb jövő felé. ^^ hát...minden jót. (=

Kicsi 2008.05.01. 13:19:36

Igen magával ragadó...és az a durva benne ,h igaz...
Toncs tudd meletted álok... és szerintem a Barátaid is...
süti beállítások módosítása